Παρασκευή, 24 Οκτωβρίου 2014

7 απλοί τρόποι για να φτιάξεις τη μέρα σου

dinatos info3Είναι αλήθεια. Κάποιες μέρες είναι πιο δύσκολες από κάποιες άλλες. Ίσως υπάρχει συσσωρευμένη αρνητική ενέργεια, ίσως αρνητικές σκέψεις (με ή χωρίς αφορμή από κάποιο γεγονός), ίσως το στρώμα να ήταν πιο βαρύ και ...
ήθελες λίιιιιγο ακόμα ύπνο ή ίσως να είδες ένα τεράστιο σπυράκι-βουνό στο μέτωπό σου ή ίσως να ξύπνησες στραβά… Όπως και να χει, μπορείς να αντιστρέψεις τα πράγματα και τελικά, να φτιάξεις τη μέρα σου ! Μάθε λοιπόν τους 7 τρόπους! 1. Μύρισε ένα λεμόνι Επιστήμονες του Πανεπιστημίου του Τελ Αβίβ, ανακάλυψαν ότι το άρωμα των εσπεριδοειδών και κυρίως του λεμονιού, δρουν κατά του άγχους και της κατάθλιψης. Το άρωμα του λεμονιού αυξάνει τα επίπεδα σεροτονίνης (της ορμόνης που συνδέεται με την καλή διάθεση) και μειώνει τα επίπεδα της ορμόνης επινεφρίνης, η οποία συνδέεται με το άγχος. Έτσι, αγόρασε ένα κερί ή απλά μύρισε ένα λεμόνι.
2. Βάλε προτεραιότητες στα καθήκοντά σου Ένας πολύ συνηθισμένος λόγος για να έχουμε μια κακή ημέρα είναι το άγχος. Εάν έχεις μια λίστα από δουλειές που πρέπει να διεκπεραιώσεις, σίγουρα αυτό δεν σε αφήνει αν χαλαρώσεις και να απολαύσεις τη μέρα σου. ένας καλός τρόπος να βάλεις προτεραιότητες στα καθήκοντά σου είναι να τα καταγράψεις όλα και μετά να τα αριθμήσεις από το ένα μέχρι το δέκα. Ξεκίνα από αυτό που θα δεις ότι είναι το πιο σημαντικό και σβήσε ό,τι έχεις ολοκληρώσει. 3. Φάε ένα τονωτικό διάθεσης πρωινό Η βρώμη είναι το δημητριακό που θεωρείται πως τονώνει τη διάθεση αφού περιέχει βιταμίνη Β, η οποία δρα κατά της κατάθλιψης. Επίσης, θα σου απελευθερώσει σταδιακή ενέργεια και δεν θα νιώθεις πεινασμένος σε λίγη ώρα. Τα φρούτα είναι επίσης η τροφή που χρειάζεσαι στο πρωινό σου. μάλιστα το καλύτερο είναι να καταναλώνεις πρώτα το φρούτο και μετά τα υπόλοιπα, καθώς οι έρευνες δείχνουν ότι η κατανάλωση του φρούτου μετά καθυστερεί την πέψη. 4. Επικεντρώσου στο εδώ και τώρα Ένας λόγος του άγχους είναι οι αρνητικές – δυσλειτουργικές σκέψεις. Ένα είδος δυσλειτουργικών σκέψεων είναι εκείνο που μας κάνει να θέλουμε να προβλέψουμε το μέλλον. Αν για παράδειγμα σκέφτεσαι κάτι τέτοιο: «Θα πάω στη δουλειά και πάλι θα αντικρίσω την τάδε συνάδελφο που με αντιπαθεί και προσπαθεί να μου κάνει τη ζωή δύσκολη», τότε έχει καταστρέψει το παρόν με τη σκέψη ενός μελλοντικού πιθανού αρνητικού σεναρίου. Μόλις το ζήσεις, θα δεις τι θα κάνεις. μέχρι τότε ζήσε το τώρα! 5. Πρέπει να ιδρώσεις! Ο καλύτερος τρόπος να τονώσεις τις ορμόνες που φτιάχνουν τη διάθεση, είναι η γυμναστική και κυρίως η αερόβια άσκηση που θα κάνει να ιδρώσεις! Βγάλε μια μεγάλη βόλτα το σκυλάκι σου, χόρεψε τα αγαπημένα σου τραγούδι για για μισή ώρα, πήγαινε για τρέξιμο, ποδήλατο ή κολύμπι. Είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι οι ενδορφίνες που απελευθερώνονται με την άσκηση, δρουν πολύ ευεργετικά στην ενίσχυση της καλής σου διάθεσης.
6. Κράτησε αποστάσεις
Προσπάθησε να αποστασιοποιηθείς από τα συναισθήματα σου και να αναρωτηθείς αν υπάρχει κάτι που μπορεί να γίνει για αυτά που σε προβληματίζουν. Αν δεν γίνεται κάτι, πρέπει να σκεφτείς τι μπορείς να αποκομίσεις από αυτή την εμπειρία. Ποιο είναι το μάθημα που πήρες; Φαντάσου λοιπόν ότι ζεις κάτι αντίστοιχο στο παρελθόν, αλλά το διαχειρίζεσαι με περισσότερη γνώση, σοφία και ωριμότητα. Αυτή η σκέψη θα σου δώσει αίσθηση ελέγχου και επιτυχίας. 7. Είσαι όμορφη! Οι έρευνες δείχνουν ότι αυτό που εμείς σκεφτόμαστε όταν βλέπουμε τον εαυτό μας στον καθρέφτη, απέχει πολύ από αυτό που υπάρχει στ’ αλήθεια. Τις περισσότερες φορές, η κακή μας διάθεση μετατρέπει τον καθρέφτη σε εχθρό μας. Κοίταξε τον εαυτό σου και επικεντρώσου στα χαρακτηριστικά που θεωρείς όμορφα. Πες δυνατά στον εαυτό σου «είσαι πολύ όμορφη». Δεν το πιστεύεις; Πες το δυο-τρεις φορές και ίσως αρχίσεις να αλλάζεις γνώμη (ή στην χειρότερη χειρότερη περίπτωση, θα έχεις γελάσει λιγάκι με τον εαυτό σου…) Δες την αγαπημένη σου φωτογραφία και θυμήσου ότι εκεί είσαι εσύ! Πηγή