Σάββατο, 17 Ιανουαρίου 2015

Αυτοί είναι οι 10 λόγοι για να μην τρως τα νύχια σου

dinatos info Το δάγκωμα των νυχιών είναι μία κακιά συνήθεια. Όλοι όσοι υποφέρουμε από αυτή τη συνήθεια, γνωρίζουμε πόσο δύσκολο είναι να την κόψουμε. Τα νύχια μας είναι «ποντικοφαγωμένα» και άβαφα! Ζηλεύουμε τα ωραία νύχια, αλλά δεν ξέρουμε τι να κάνουμε. Όταν ξεκινάμε να τα ...
τρώμε δεν σταματάμε και όταν πρέπει να παρουσιαστούμε σε κάποιο γάμο, βάφτιση ή σε μια κοινωνική εκδήλωση στενοχωριόμαστε που δεν έχουμε ωραία νύχια. Πάμε να δούμε λοιπόν τι μπορούμε να κάνουμε, για να κόψουμε αυτή τη συνήθεια. 1) Τοποθετούμε ψεύτικα νύχια. Με τις οδηγίες των αισθητικών επιλέγουμε να βρούμε τι είναι αυτό που μας ταιριάζει και είναι λιγότερο επώδυνο για τα νύχια μας. Με αυτόν τον τρόπο, όταν θα βλέπουμε τα νύχια ωραία και περιποιημένα δεν θα θέλουμε να τα φάμε. Αλλά και αν το επιχειρήσουμε δεν θα μπορέσουμε. Φροντίζουμε να πάμε σε ένα κέντρο αισθητικής το οποίο να διατηρεί της προϋποθέσεις ασφαλείας και υγιεινής. 2) Αντικαθιστούμε τα νύχια μας, με μία καραμέλα. Πριν βάλουμε στο στόμα μας, τα νύχια μας, καλό είναι να ψάξουμε σε τσάντες και τσέπες, αν έχουμε κάτι να μασουλήσουμε. Οι τσίχλες και οι καραμέλες είναι οι πιο καθησυχαστικές επιλογές. 3) Μας σταματάνε οι φίλοι μας. Εάν πάρουμε την απόφαση να σταματήσουμε να τρώμε τα νύχια μας, το λέμε στους φίλους μας. Σε μια αδύναμη στιγμή που θα βάλουμε τα νύχια στο στόμα, οι φίλοι, μας το υπενθυμίζουν και αυτόματα σταματάμε. 4) Εναλλακτικό τρόπο θεραπείας. Όσο περίεργο και αν ακούγεται, για κάποιους το δάγκωμα των νυχιών είναι καταπραϋντικό. Με αυτόν τον τρόπο εκφράζουν και παράλληλα μειώνουν το άγχος τους. Για να αλλάξει λοιπόν αυτό, μπορούμε να πίνουμε βότανα και τσάι με καταπραϋντικές μυρωδιές. Άλλος τρόπος είναι οι τεχνικές αναπνοής. Σύμφωνα με την κοινωνική λειτουργό Tanya Clausen, η βαθιά ή η γρήγορη αναπνοή, μπορεί να μειώσει το στρες και το άγχος. 5) Βγάζουμε φωτογραφίες τα νύχια μας. Σύμφωνα με την Τanya Clausen, οι φωτογραφίες με περιποιημένα νύχια, μας βοηθάν να συγκεντρωθούμε στο στόχο μας και να έχουμε κίνητρα. Οι φωτογραφίες μπορούν να λειτουργήσουν ως έναν ισχυρό αποτρεπτικό παράγοντα για να μην τα ξανά φάμε. Δεν πρέπει να υποτιμάμε την δύναμη του καλλωπισμού. 6) Κάνουμε μια φορά την εβδομάδα manicure. Προσπαθούμε να κρατάμε τα νύχια μας περιποιημένα και καθαρά. Μια φορά την εβδομάδα κάνουμε manicure. Με αυτόν τον τρόπο, εκτός του ότι ξέρουμε ότι έχουμε ραντεβού με την αισθητικό μας(άρα δεν τα δαγκώνουμε) έπειτα δεν τα καταστρέφουμε γιατί λυπόμαστε την διαδικασία. 7) Βάζουμε πικρά βερνίκια νυχιών. Τοποθετούμε στα νύχια μας, βερνίκια, λάδια κρέμες ή ότι μας προτείνει ο φαρμακοποιός μας, για να αποτρέψουμε αυτή την κακιά συνήθεια. Η άσχημη γεύση που έχουν τα νύχια μας, δεν μας επιτρέπει να τα δαγκώσουμε. 8) Αποσπάμε τον εαυτό μας. Αν θέλουμε να κάνουμε κάτι με τα χέρια μας, κάνουμε οτιδήποτε άλλο, εκτός από το να τα τρώμε. Μπορούμε να αγοράσουμε μια μικρή μπάλα για το άγχος ή να ξεκινήσουμε καινούριες δραστηριότητες.( Ράψιμο, βελονάκι, ζωγραφική) 9) Αναζητάμε τον λόγο. Υπάρχει μία απάντηση στο «γιατί». Για πολλούς ανθρώπους το άγχος, η πλήξη, ο φόβος, μπορεί να τους οδηγεί στο δάγκωμα των νυχιών. Εάν μάθουμε τον λόγο, τότε ίσως να ασχοληθούμε περισσότερο με τα συναισθήματά μας και λιγότερο με τα νύχια μας. Μια καλή αρχή είναι να σκεφτούμε πότε ξεκινήσαμε αυτή την κακιά συνήθεια και να σκεφτούμε πως αισθανόμασταν. Αν και η κίνηση μπορεί να γίνεται ασυνείδητα, καλό είναι να ρωτάμε εκείνη την ώρα τον εαυτό μας « γιατί το κάνω αυτό», «πως είμαι τώρα». 10) Αναζητάμε θεραπεία. Αν έχουμε φτάσει σε σημείο που ματώνουμε τα νύχια μας, και δεν μπορούμε να το ελέγξουμε και αυτό συμβαίνει για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα, πρέπει να ζητήσουμε θεραπεία. Μια αρχή θα ήταν ένα είδος διαλογισμού. Αν δεν πιάνει όμως μπορούμε να συμβουλευτούμε τον γιατρό μας.http://joytv.gr/